2014 m. birželio 14 d., šeštadienis

The Sims 3 - nuotraukų kūrimas.

Nemažai žmonių pasaulyje kiekvieną dieną į simblr`us talpina įvairiausias menines simsų nuotraukas. Pati taip pat stengiuosi neatsilikti nuo šios mados - mano svetainė tsthree. Buvo tokių žmonių, kurie manęs klausdavo, kaip sukurti tokias gražias nuotraukas. Taigi trumpai pristatysiu klipuką, kaip aš pati kuriu nuotraukas :)

Pirmiausiai reikia žinoti, kad nesukursime gražių nuotraukų jei neturėsime ne tik gražių CC, bet ir pozų. Šiame bloge jau rašiau apie pozų kūrimus:
Bekuriant pozas
Pozų kurimas su Blender.

Norėdami pamatyti ir parsisiųsti būtent mano kurtas pozas, jas rasite ČIA arba žemiau esančiame klipe:

Pozos yra .package tipo modifikacijos, apie šio tipo modifikacijų instaliavimą rasite informacijos mane straipsnyje - Modifikacijų instaliavimas.

Norint, kad veiktų pozos, reikia parsisiųsti tam specialų mod`ą - PosePlayer (PP).
Taip pat galime rasti ir specialų mod`a, kuris yra skirtas animacijoms - Animation Player.
Platforma, skirta aukščiau pastatyti simsą - One More Slot.
Foto studija - Photographic Studio Set.
Nuotraukas rasime C:\Users\user\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Screenshots

Taigi, žemiau esančiame klipe, aš parodysiu ir trumpai papasakosiu, kaip gi sukūriau apačioje esančias nuotraukas :)







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą